testy na drogy
pink
Dobrý den,chtěla bych se zeptat kde se dělají anonymní testy na drogy.Prý se dá zjistit zda člověk bral drogy i půl roku zpět a o ty mi právě jde.Dcera s tím souhlasí.Pokud dcera drogy nebrala,pomůže jí to v tom, že to o ní lidé přestanou říkat a pokud ano, pomůže to mně, protože s tím budem bojovat spolu. Předem děkuju

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, a děkuji za dotaz. Jestli má dcera o podobné testy skutečně zájem, doporučuji obrátit se na Národní toxikologickou laboratoř, na Praze 2, Na bojišti 11, tel. 224 919 293. Tady Vám dají bližsí informace, případně kontakt na laboratoř ve Vašem okolí. Tyto testy nejsou zrovna nejlevnější, ale jsou poměrně spolehlivé. Nicméně přeci jen bych Vám doporučila ještě před samotným testováním zamyslet se nad tím, co uděláte, když byste náhodou zjistila, že dcera drogy užívala? Nikdy není na škodu se na takovou možnost poctivě připravit. S tím by Vám mohli pomoci v některé poradně pro rodiče. Kdybyste měla o kontakt zájem, napište odkud jste a já se Vám pokusím nějaké zařízení v okolí najít. S pozdravem, Gabriela Koryntová.