pomoc
dáša
manžel nadměrně požíval alkohol , ten mu způsoboval deprese, úzkosti. nespavost, také občas užil léky na spaní. byl hospitalizovaný v nemocnici a ambulantně jsme také navštívili psychiatra, přesto vvčera ráno spáchal sebevraždu. je mmě hrozně špatně a nevím jestli jsem pro něj nemohla udělat víc. prosím co mám dělat ? děkuji dáša

Odpověděl:
Dobrý den paní Dášo, je mi moc líto co se stalo. To, čím teď musíte procházet, je jedno z nejhorších období lidského života. Zkuste si, podkud to alespoň trochu půjde, nevyčítat co se stalo. Dobrovolný odchod z života je vždy osobní rozhodnutí člověka a není síly, která by toto rozhodnutí dokázala změnit. Chápu, že se cítíte hrozně a jak bolestné to musí být. Pokud Vám můžu radit co dál, dovolil bych si Vám předad kontakt na Krizové centrum RIAPS, (pokud je pro vás Praha dostupná), kde jsou odborníci, kteří Vám jistě pomůžou projít dny, které Vás teď čekají. Adresa a kontak jsou: Regionální Institut Ambulantních Psychosociálních Služeb Chelčického 39, 130 00 Praha 3 – Žižkov tel. + fax 8.00 - 16.00 hod : + 420 222 586 768 tel. + fax 16.00 - 8.00 hod : + 420 222 582 151 Non stop telefonická Linka důvěry - 222 58 06 97 Určitě se můžete kdykoli ozvat, ať už na běžný telefon, nebo na non-stop linku důvěry. Zdravím Vás, Štěpán Veis