prosím o radu
Dobrý den, moje tchyně bere strašnou spoustu léků které si zčásti naordinovala sama a delší dobu užívá i nějaké opiáty které jí prý doporučil soused, stěžuje si na neustálé bolesti zad a nevím na co ještě a proto musí užívat tolik léků, chodí k mnoha doktorům ale myslím že žádný z nich netuší co všechno ona bere, hodně času prospí, domníváme se že je dost otupělá všemi těmi léky, když jí synové i manžel řekli že by měla navštívit psychologa dělá že to neslyší a nechce o ničem takovém ani slyšet, už se s ní nedá ani normálně mluvit jediné o čem mluví jsou její nemoce. Chtěla bych se zeptat chceme sepsat všechny léky které bere a obrátit se někam pro pomoc jen nevíme na koho se s tím obrátit, prosím jestli mi můžete poradit, předem děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,záleží na tom, jakou pomoc očekáváte. Jestli pouze informaci, co to s tchýní může dělat, pak se můžete obrátit např. na ochotného praktika nebo psychiatra. Ti Vám obecně jistě řeknou svůj názor. Pokud ale chcete, aby někdo něco udělal s tchýní přímo, pak byste museli ji přesvědčit ke spolupráci, a to asi nevypadá příliš nadějně. V případě, že ano, šla bych s ní společně za jedním z těch doktorů, co jí některé léky předepisují, ideálně také za psychiatrem. Ti dbají nejvíc na dopad léků na psychiku.