CO na to mimi?
dajk
Dobrý den,před 3měsíci jsem měla výsledek-Anamnést.s HCV,Anti VHCpozitivní,Negativita PCR,RNA,HCV.Dnes mi na gynekologii brali krev,kvúli těhotenství.Miminko si přejem,myslíte,že bude vše v pořádku?POdle těch výsledkú nejsem infekční,děkuju za odpověd.Ale přesto mám strach.

Odpověděl: Jakub Minařík
podle těch výsledků se jeví, že jste prodělala žlouenku typu C a vaše tělo infekci zničilo. Anti-VHC jsou protilátky proti žloutence typu C, negativita PCR znamená, že se nepodařilo prokázat žádné známky množení viru (nenašli řetezce ribonukleové kyseliny žloutenky C - tojeto RNA VHC). Sečteno a podtrženo: 1. máte protilátky 2. nemáte virus Proběhla tedy u vás infekce, která nepřešla do chronicity a jste tedy zdráva. Ostatně - počítelte s tím, že vás kolegové pečlivě zkontrolují, aby měli jistotu. Takže můžete být klidná. Stači to tak? A ať je to zdravé. A vy taky.