Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde bych si mohl nechat udělat laboratorní test látek na ohořelém papírku určeném pro konzumaci drog. Jde mi o to, abych zjistil jestli se jednalo o hašiš či heroin. Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Můžete se spojit s toxikologickou laboratoří v regionu. Případně se obátit na pražskou TOXIKOLOGICKOU LABORATOŘ, NA BOJIŠTI 3, 128 08 PRAHA 2, Telefon: 224 964 635. Nevím, zda by test provedli, ale určitě by Vám poradili, kde ho nechat provést. Vzhledem k tomu, že nevím, proč se na to ptáte, z jakého důvodu chcete test dělat, nemohu Vám poskytnout podrobnější odpověď. Také nevím, co Vás vede k podezření, že ohořelý papírek sloužil ke konzumaci drog. V každém případě, pokud se Vám podaří test zajistit, tak je dobré si předem říct, co budete dělat, až se dozvíte výsledek - co vyvodíte z testu za závěry.