Psychika
Smažka
Dobry den,promiň te že váš ještě otravuju,ale chtěla jsem se jenom zeptat,co mam dělat s mou psychikou?Brala jsem heroin,ten subotex mi vysadili a teď mam velmi špatnou psychiku.Chci si dát heroin?Ale v podvědomí mi něco říká že ne.Mám se na to vykašlat.Už jsem 10 dní čista,ale to je strašně malo.Nevím co vlastně mám dělat.Jsem tady na tom světě sama a k tomu mi zavřeli přítele.Nechci brát tak co dál?

Odpověděl:
Dobrý den, je to teda změna. Minule jste psala, že Váš psychiatr plánoval Subutex tak na rok. Přestala jste s ním z vlastního rozhodnutí? K tomu co píšete - je běžné, že po dlouhé době, na drogách se člověk necítí psychicky dobře, když přestane. Objeví se problémy, které byly díky drogám schované. Taky se ohlásí chutě. Musíte se s tím poprat a hlavně na to nebýt sama. Pokud na to nebudete sama, šance, že všechno dopadne dobře a nebudete brát se velice zvýší. Dejte vědět, odkud jste a my se Vám pokusíme doporučit nějaké odborné zařízení ve Vašem okolí. Také bych na Vašem místě uvažoval o nějaké formě léčby, pro začátek třeba ambulantní. Určitě vydržte čistá. Deset dní se může zdát jako krátká doba, ale je to dobrý začátek! Zdravím Vás a držím palce! Štěpán Veis