Kudy kam???
JAN01ZDE01
Tak nějak nevim od kud začít... Jsem závislá na heráku a nyní je to už rok co se mi daří,samozdřejmě s malou recidivou abstinovat. Do této doby patří i léčba a kraťoučký pobyt v TK,z které jsem odešla s nynějším partnerem. Společně s ním,mím prvním synem a miminkem na cestě jsme našli azyl na vysočině,avšak je tady něco co to pořád kazí.Přestože jsem pomocí léků zahnala deprese a dá se říct,že i zvládám svůj život,tak jak nikdy předtím,tak je tady jeden problém,o kterym se stydim s kymkoliv mluvit a kterej mě hází hodně zpátky.Už nevim jak dál sama se sebou a s partnerem,který na to blbou náhodou přišel. V minulosti jsem natočila dost nehutné porno a to je to co mě teď ničí,hrozně se za to stydím,nemohu o tom mluvit ani před svou psycholožkou... je mi ze mě samotný tolik na blití,že mám chuť začít znova fetovat zapomenout a hlavně se zničit.Přijde mi,že nemám nárok na normální život...Nevim jak utlumit tu bolest,která mě žere ze vnitř. Toužim po smrti a nevim za kym mám jít a mluvit s nim o tom jak moc mi to tenkát ublížilo o tom jak se na sebe nemohu ani podívat a jak mi každá část mého těla přijde odporná.Chtěla bych se přes to přenést,ale jak???

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, moc si vážím toho, že jste napsala. Nejspíš to nebylo jednoduché, ale zvládla jste to! Takže gratuluju a děkuju za důvěru. Chce to hodně odvahy něco takového začít řešit a není to legrace. Ale věřte tomu, že nejste zdaleka jediná, kdo ve své "černé" minulosti něco podobného zažil/udělal. A možná při tom ublížil i mnoha dalším lidem. A teď, stejně jako Vás, ho to tíží jako balvan. Tyhle balvany jsou nebezpečný, protože dokážou člověka stáhnout pěkně rychle ke dnu. Vy máte manžela, dvě děti, staráte se o sebe, chodíte k psycholožce, léčíte depresi ... máte nakročeno správným směrem. Chce to jen vydržet a nevzdat to. Sama cítíte, že byste o tom potřebovala mluvit, ale nejde to. Máte pravud, právě mluvit o takových věcech (jako natáčení porna, které pro Vás bylo naprosto nechutným zážitkem, který Vám ublížil) často nejvíc pomáhá. Zatím jste si netroufla říct to psycholožce, ale dokázala jste to už napsat sem, do poradny. Takhle přes internet to asi nevyřešíme, takže v tuhle chvíli, kdy je Vám opravdu zle, Vám poradím jednu věc: zavolejte na NONSTOP linku Bílého kruku bezpečí tel. 257 317 110. Od psaní se tak dostanete k mluvení a pak možná i dál. Moc Vám držím palce. Nechte se tím srazit na kolena! A dejte mi vědět, jak jste na tom. S pozdravem a přáním hodně sil!!! Gabriela Koryntová.