Díky.Pro mě je spíš problém ta deprese a další "hnusy".Nejhorší je to,že nemám fyzicky sílu se zabít :(.A tak moc bych to chtěla.Už prostě nemůžu a pervitin je jediný způsob,jak se aspoň na chvíli depresí zbavit a trochu fungovat.Hypertenzi s komorovými bygeminiemi jsem měla už před tím,ale teď se mi ten tlak nedaří srazit.Z nosu mi leje krev už asi 4 hodiny.Špatně se mi dýchá..Kéž by to byla předzvěst smrti...Je mi tak zle,že přestat nemůžu.Chci jen umřít.

Odpověděl:
Dobrý večer, víte, pervitin není jediný způsob jak se depresí zbavit. Opravdu. I když teď aktuálně máte pocit, že vám nic jiného stejně nepomůže a hlavně to nemá smysl ani zkoušet. Jenže i toto nastavení je jedním ze symptomů deprese. Ale to možná sama tušíte. A to, že vzhledem k vašim aktuálním fyzickým zdravotním problémům by bylo nanejvýš vhodné, aby vás především viděl lékař, to asi tušíte taky. (Už s ohledem na to, jak jsou vaše dotazy formulovány). Zabít sám sebe je definitivní "řešení" problémů, ale má tu nevýhodu, že nejde vzít zpátky. Co takhle ještě zkusit něco jiného? Rozumím tomu, že se vám za současného stavu k tomu velice těžce sbírají síly, ale co třeba někomu zavolat? Každopádně je fajn, že píšete alespoň sem, do poradny, a klidně pište dál, ale bohužel naše poradna nefunguje non-stop. A navíc je možné, že třeba probrat po telefonu to, co jste napsala nám, by vám dalo víc. Držím palce a věřte tomu, že ačkoli vám to teď přijde absurdní a tak nějak "marné", možnost, že bude lépe vždycky existuje. Jana M.