lysohlávky - jak často ?
Van-Dal
Dobrý den, chtěl bych se zeptat... když si dám čaj z lysohlávek, jak dlouho bych měl počkat než si dám další? Myslím jestli třeba konzumace v krátkém čase nějak výrazně nezvyšuje nebezpečí s ní spojené (jak poškození jater, tak větší pravděpodobnost vzniku nějakých psychických poruch). Když si za 5 dnů po 1.konzumaci dám zase, zvyšuje se nějak riziko ? Teď nemám na mysli rizika dlouhodobějšího užívání, zajímá mě jen míra škodlivosti 2. dávky (po 5ti dnech) v porovnání s tou první. Myslíte že je na místě použít něco na ochranu jater? popř. co?Děkuji. PS:kolikrát je účinnost sušených houbiček vyšší v porovnání s čerstvě natrhanými? cca...

Odpověděl:
Dobrý den, pokusím se Vám odpovědět. A je dobré, že se ptáte. Poškození jater bych se v tuto chvíli nebál - samozřejmě pokud se jedná opravdu o lysohlávky. Větší riziko je pro každého jednoho z uživatelů psychedelik vězí spíš v tom, jaký to bude trip - jak na požití drogy zareaguje psychika. Co se týče prodlev mezi užíváním, je to jednoduché - čím delší, tím lepší. Pokud Vás zajímá víc o lysohlávkách, účinných látkách, rozdílech v čerstvých a sušených houbách, podívejte se na stránky www.biotox.cz a zalistujte v Encyklopedii psychotropních rostlin. Najdete tam mnoho informací. I těch, jak užívat psychotropní rostliny zodpovědně ke svému tělu. Další informace jsou i na těchto stránkách v rubrice "halucinogeny". Mějte se hezky, Štěpán Veis