miizii
Dobrý den..Už jsem vám sem psala...jsem závislá na subutexu a nevim co mám dělat..jsem na to úplně sama,máma se na to asi nejspýš vykašlala(jakože se mnou o tom nemluví,prostě vůbec,dělá jakoby nic,..)tak jsem se chtěla zeptat jestli je nějaká léčebna nebo něco,kde bych to "utáhla" sama,myslim finančně..jsem už vážně zoufalá..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel jsem nenašla vaše předchozí dotazy. Zkuste mi kdyžtak napsat o sobě víc a mohly bychom společně vymyslet, jaká léčba by pro Vás byla nejvhodnější. Nevím bohužel, odkud jste, kolik je Vám let ani jak dlouho Subutex (případně předtím jiné drogy) berete. Jinak - ve valné většině zařízení se léčby neplatí. Léčba v léčebně je hrazená ze zdravotního pojištění. Léčba v terapeutické komunitě bývá často pro klienty bezplatná, ale někde musí klienti částečně léčbu hradit. Je ovšem vhodné mít v průběhu léčby nějaký příjem na základní osobní potřeby (na cigarety, kafe, jízdné,...), i když máte v léčbě jídlo i střechu nad hlavou zajištěnou. Takže je dobré zajistit si před nástupem do léčby např. sociální dávky. Pokud nejste plnoletá, bude to trochu složitější. No, napište, a uvidíme, s tím uděláme. Zatím držím palce a nebojte, určitě vymyslíme něco, co by Vám pomohlo.