Je cesta z5?
Tomasz
Zdravím Je to takňák půl roku co sem začal kouřit trávu každej den. Najednou zjišťuju, že mě už starý zájmy netáhnou. Začal sem chodit mnohem víc za školu, doma jenom spim a jim. Kdysi sem byl (aniž bych se chtěl chválit) vnímavej ,zvídavej a docela i chytrej. Dneska si dávám první den pauzu po dlouhý době a pořád mně nic moc nebaví, nic se mi nechce dělat. Myslim hlavně na to, jestli to zas může bejt jako dřív..jestli se zas dokážu pro něco nadchnout a rozvijet se.

Odpověděl:
Dobrý den, ty stavy, co popisujete, nejsou u denních kuřáků THC nic až tak neobvyklého. A pokud máte zatím pauzu první den, určitě nelze očekávat, že všechno bude hned vpořádku. Počítejte s tím, že to nějaký týden může trvat a navíc se zpočátku budete muset do svých aktivit tak trochu nutit. Ale časem se to nepochybně srovná. Takže zkuste "oprášit" své někdejší zájmy a koníčky a začněte se jim zase věnovat, uvidíte, že to nakonec půjde. No, a to, že byste taky měl chodit do školy, vám snad ani připomínat nemusím, že?;) PS: Jinak myslím, že jste se rozhodl moudře a pokud vám to vydrží, předejdete dalším případným průšvihům. Nicméně, pokud by se ta abstinence nějak nedařila, klidně zase napište. Někdy to nebývá úplně jednoduché, zvláště pokud se často pohybujete v prostředí, kde je kouření trávy "normou".