zdenek
Opet zdravim pani Orlikovou psal jsem vam vcera ohledne meho "eperimentu" s pikem trosku jsem se probral ale jsem porad trochu unaven.,, dneska jsem zasel za svim praktickim lekarem (viz.skryta poznamka) dekuji nashle

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za prodlevu. Pravděpodobně jste si v průběhu pařby uhnal nějakou virózu nebo angínu, možná z toho byla také ta únava. Prostě jste to trochu přestřelil a organismus se tímto způsobem brání. Pokud budete brát léky uvedené v poznámce, předepsané lékařem, nemělo by se Vám nic stát. Druhý lék jsou antibiotika a ten první je proti rýmě. Ten první obsahuje jako jednu z účinných látek pseudoefedrin, což by mohlo být nebezpečné, pokud byste se pořádně neléčil a vyrazil na další pařbu s pervitinem. Pervitin i pseudoefedrin jsou stimulační látky a kombinace by mohla způsobit zvýšení rizika nežádoucích účinku (především pro kardiovaskulární systém). Pokud budete dodržovat léčbu doporučenou lékařem a necháte organismus zregenerovat, tak by to mělo být zanedlouho ok. No, aspoň víte, že máte být opatrnější. :-)