zdenek
Zdravím prijdu rovnou k veci dal jsem si podruhe v zivote peři.poprve jsme s kamosema dali kazdej tri lajny nastal pocit maximalni euforiie pote jak to byva dojezd kterej jsem prezil v pohode docela. ale podruhe kdyz jsem po 4mesicini pauze dal zase tak zadny pocit eufforie spis normalni stav akorat se mi motala trochu hlava..a mel jsem lehke halusky o kterych jsem vedel-ze jsou po tom peri.A vedel ze to je vymyslene ale co si pamatuju tak poprve pred 4 mesicema jsem dokazal na 100% myslet byt aktiv ale ted nedokazu se soustredit a porad premyslet. je pravda ze jsem ted tri dny a ze jsem snupal asi 12 čar prinlizne... chci se zeptat jak dlouho budu mit tenle stav totalnich vypadku... diky za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pravděpodobně jste to při posledním experimentu trochu s pervitinem přehnal. Stav, který popisujete, může nastat buď po užití nekvalitní drogy nebo při užití většího množství. Pro organismus je to v obou případech dost velká zátěž. Nevím, zda jste byl schopný od té doby normálně spát a jíst (někdy se stává, že nespavost a nechuť k jídlu přetrvává) - pokud ne, tak je možné, že příznaky, o jkterých píšete, přejdou, jakmile se pořádně vyspíte a dodáte tělu normálním způsobem nějakou energii a necháte ho zregenerovat. Obvykle to spontánně odezní během několika dní. Pokud by ty potíže přetrvávaly delší dobu, řekněme déle než 14 dní, tak napište. Pak by bylo asi potřeba se vypravit za někým z odborníků. A buďte na sebe opatrný. Pokud se nepříjemné stavy z pervitinu objeví, mají pak tenedenci se při dalším užití opakovat. Zatím hodně štěstí.