Streetworker
Mattoni
Dobrý den. 24.11.2007 je mi 18 let . Už 5 let pravidelně užívám Pervitin ( nitrožilně ) . Jsem registrovný toxikoman a jsem zapojen do V.I.P. K- Centra v Holešovicích. Po dovršení plnoletosti bych chtěl s vaší organizací spolupracovat jako STREETWORKER. Zajímá mne , jestli musím být pro tuto práci čistý a co se pro mne případně změní. Děkuji s pozdravem Mattoni

Odpověděl:
Dobrý den Mattoni, pro práci terénního pracovníka pochopitelně musíte být čistý, a to minimálně 3 roky po řádně ukončené léčbě. To ale není všechno. Mělo by vám být minimálně 21 let a měl byste mít odpovídající vzdělání v oboru sociální práce nebo příbuzném oboru. Jediná cesta by pro vás mohla být účast v programu XTP - externích terénních pracovníků. To jsou stabilizovaní aktivní uživatelé, kteří pracují na dohodu o provedení práce. Jejich činností je distribuovat injekční materiál na místa, kam se profesionální pracovníci nedostanou nebo v časech, kdy nepracují. Dále sběr pohozených stříkaček, vzdělávání se a šíření informací mezi ostatní uživatele drog. Bližší info získáte v káčku nebo přímo od terénnních pracovníků na telefonu 224 920 577. Hodně štěstí. TN