narkomani v baráku
sara
Dobrý den,chtěla bych se zeptat na koho se mám obrátit, v našem paneláku se schází neustále narkomani, nacházím tady stále injekční stříkačky na schodech a další nádobičko. Policie tady již byla ale nic se nezměnilo pomozte na koho se mám obrátit.

Odpověděl:
Zdravím vás, Mgr. Gajdošíková z Právní poradny A.N.O., která se zabývá právními aspekty drogové problematiky k vašemu dotazu uvádí: "Dobrý den, pokud se týče znečištění v domě, můžete se ohledně sběru infekčního materiálu obrátit na některé zařízení, které se zabývá touto problematikou (např. kontaktní centra, terénní programy apod.). Kontaky dle místa bydliště nalezente na www.drogy-info.cz. v rubrice "Mapa pomoci" vpravo. Pokud máte podezření na konkrétní osoby, resp. že se jedná o některého z nájemců, můžete se také obrátit na majitele domu, neboť znečišťování společných prostor může být i důvodem výpovědi z nájmu bytu. Policie taktéž případné stříkačky a jiný materiál v domě odstraní, pokud však nemá poznatky o tom, že se drogy v domě prodávají či vyrábí, nebude dále zasahovat. Samotné užívání drog totiž trestné není. S pozdravem Hana Gajdošíková, Právní poradna A.N.O."