Problém 546606
Mamka
Ještě jsem zapomněla zmínit, že jsme obsolvovali za ta léta několik návštěv ve spec.poradnách. Byly to jen jednorázové návštěvy, neboť syn odmítá někam chodit. On žádný problém nemá, ten prý máme my, tak ať si někam chodíme. Jednou, to prý bylo jen kvůli mě/ Dokonce jednou došlo k tomu, že byl pro své arogantní chování z poradny vyhozen. Mamka

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se, ale tuto část dotazu jsem otevřel až po napsání odpovědi na Vás první dotaz. To, co píšete, mě jenom utvrzuje v tom, že Váš syn nechce to, jak žije, měnit. Píšu proto to samé - Váš syn by se měl vydat na svojí vlastní cestu životem, kde bude moc hrát podle svých pravidel. A jak jsem psal, doporučuji také kontakt s nějakým odborným zařízením, protože "vyslání" syna na jeho vlastní cestu nemusí být vždycky úplně jednoduchá věc. Věřte, že podpora odborníků může pomoc! V případě, že budete chtít nějaké doporučení, dejte vědět. Zdravím a držím palce! Štěpán Veis