Prosím!
Piko
Dobrý den,včera jsem Vám psala dotaz.Omlouvám se za své naléhání,ale situace je dost akutní.14 dní zase abstinuji,ale stavy co jsem popisovala,se neustále opakují(hlas,"pocit"pronásledování).On to asi není pocit,vážně mě všichni pozorují a pomlouvají!Nevím co mám dělat,prosím,pomozte mi. Díky.

Odpověděl:
Dobrý den, váš včerejší dotaz jsem právě zodpověděla a nezbývá než zopakovat, co jsem tam napsala - co nejdříve zajděte za svým ošetřujícím lékařem, takto po internetu se diagnostikovat a léčit opravdu nedá. To, co popisujete, může být toxická psychoza (stíha), takže samozřejmě "pronásledování a hlasy" nemají s realitou nic společného (a stejně tak i v případě jiné diagnozy). Ale pokud váš stav trvá již dva týdny a nelepší se ačkoli abstinujete, určitě by vás měl vidět váš lékař a on také dokáže, i s ohledem na vaši předchozí léčbu a diagnozu, účinně zasáhnout a zbavit vás vašich nepříjemných psychických stavů. PS: Nejsem si jistá, zda vás mé odpovědi uspokojily, ale možnosti internetové poradny přeci jen mají své limity. A neomlouvejte se, jsme tu od toho.