Vyprchání THC
Reed
Dobrý den, mám dotaz ohledně vyprchání THC z těla. Zajímalo by mne, jakou dobu po požití této látky je již nemožné ji v těle zjistit.

Odpověděl:
Dobrý den, jednak záleží na tom, zda budete v těle zjišťovat THC a nebo jeho metabolity a také na tom, jakou metodu použijete. THC je v těle přítomno do 18 hodin od užití, poté je organismem zpracováno na jeho metabolity, které jsou v těle zjistitelné různě dlouhou dobu v závislosti na použité metodě. Při použití testů z moči jsou tyto metabolity, a tedy užití marihuany, zjistitelné až jeden měsíc (vyjímečně i déle) - to pokud se jedná o dlouhodobého intezivního uživatele. Při občasném užití je tato doba cca 2 týdny. Z krve lze užití detekovat do 14 dní, při občasném užívání 1 týden až 10 dní. Z vlasů se jedná o řadu měsíců, tato metoda je však velmi nákladná a užívá se zřídka (např. v kriminalistice). Stačí takto?