Už asi nevím jak dál ...
Anabel
Dobrý den, můj dotaz s číslem 947505. Tak tet po měsíci se změnilo spoustu věcí. Přítel má pořád u sebe stříkačky, které nacházim já nebo jeho rodina. Jak jste mi radili abych se spojila z někým nezaujatým, tak jsem to zkoušela, ale nějak jsem zjistila, že to nedokážu. Bojím se o tom problému mluvit, jelikož si myslím, žekdyž budu mlčet a dělat před přítelem, že nic nevidim tak mi bude alespoň na čas dobře. Ale tet poslední dobou začínám zjišťovat, že to přestávám zvládat. Chtěla jsem se hlavně zeptat jestli bych mohla dostat na Vás, tedy na nějakou tu poradnu číslo kam bych zašla. Mám strach si přiznat, že přítel začal znovu brát. Asi to je chyba ..... Moc děkuji předem za Vaši odpověď a radou na můj problém. Mějte se moc pěkně. S pozdravem Anabel

Odpověděl:
Dobrý den Anabel, vidím, že se situace s přítelem nijak nevylepšila. Víte, tím, že problém budete jaksi "zametat pod koberec" a tvářit se před druhými i před sebou, že neexistuje, se jen zbytečně vyčerpáváte a hlavně takto problému neutečete. Myslím, že byste si skutečně o tom měla zajít někam popovídat osobně, abyste si situaci vyjasnila mohla se lépe rozhodnout jaké budou vaše další kroky do budoucna a získala pro sebe podporu. Určitě se nemusíte obávat, že někdo bude vaše chování "odsuzovat", to je nesmysl. Posílám vám kontakty na odborná zařízení v Praze, která poskytují poradenství a pomoc lidem s problémy, jako je ten váš. Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých Ambulantní program Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 Denní stacionář - SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 Prev-Centrum-Centrum poradenství pro mládež a rodiny Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 Centrum pro rodinu Drop in Ambulantní program Přípotoční 3, Praha 10, 100 00 telefon: 271 721 040