Lukáš Pik
Zároven se potřebuji zmínit že hledám něco co by mi mohlo pomoci na problémi z očima, když fetuju tak mám pocit že přede mnou stojí pes, akouše mne.

Odpověděl: Bára Orlíková
Na dotazy v této poradně odpovídám já i řada mých kolegů ještě ke své běžné práci s drogově závislými klienty a byli bychom rádi, kdyby náš čas strávený odpovídáním dotazů byl smysluplně využitý. Jistě chápete, že je pro nás namáhavé odpovědět na dvacet (nejspíše vašich) dnešních dotazů, které jsou si nápadně podobné, zaslané v jeden moment a pravděpodobně jsou určené pouze k zábavě a nejsou tedy tak naléhavé jako řada jiných dotazů. Pokud máte potřebu se tímto způsobem bavit, tak k tomu prosím využijte veřejných diskusních fór nebo chat, nikoliv naši poradnu. Díky.