Jsem závislý na drogách
Lukáš Pik
Jsem závislý na drogách co mám prosímvás dělat? Doktor mi řekl že pokud nebudu fetovat každý den umřu, ale zároven´ mi to ničí zdraví. Prosím poradte

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejsem si jistá, zda by Vám lékař mohl říct něco takového, co píšete. Nicméně, pokud potřebujete pomoci, tak stačí napsat, odkud jste a já Vám mohu poskytnout kontakty na kolegy, kteří Vám s odvykáním pomohou. P. S. Na dotazy v této poradně odpovídám já i řada mých kolegů ještě ke své běžné práci s drogově závislými klienty a byli bychom rádi, kdyby náš čas strávený odpovídáním dotazů byl smysluplně využitý. Jistě chápete, že je pro nás namáhavé odpovědět na dvacet (nejspíše vašich) dnešních dotazů, které jsou si nápadně podobné, zaslané v jeden moment a pravděpodobně jsou určené pouze k zábavě a nejsou tedy tak naléhavé jako řada jiných dotazů.