Co to je?
Piko
Dobrý den.Před několika lety jsem užívala pervitin i.v.,ale přestala jsem.Je to téměř 14 dní,co jsem to porušila a během ani ne 24 hodin jsem si dala skoro 1,5gramu-opět i.v. Po několika hodinách,i když jsem byla sama,jsem měla pocit,že na mě někdo mluví-dost kritickým tónem.Nevím kdo to byl,nepozanala jsem ten hlas.Bylo to šílený,nevěděla jsem,kam se schovat.Po zhruba čtyřech dnech jsem si chtěla jít něco nakoupit,ale hned jsem se musela vrátit,protože jsem měla dojem,že mě všichni sledují a pomlouvají.Nevím,jestli to byl "jen pocit". Mám z toho strach,nevím,co se to děje.Asi bych měla říct,že se léčím na psychiatrii-depresivní syndrom.Léky jsem si před časem vysadila,včetně antipsychotik,které jsem měla jen jako augmentaci k AD,deprese mám bez psychotické produkce. Mohlo to tedy být pervitinem,nebo vysazením medikace?Je mi 27 let,takže propuknutí schizofrenie už u mně snad nehrozí...Nebo snad ano? Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, řekla bych, že se na vašem aktuálně nedobrém stavu podepsalo jak vysazení medikace tak velmi výrazně užití pervitinu. Pokud se váš stav již 2 týdny nelepší a zejména s ohledem na vaši diagnozu a předchozí léčbu a medikaci, myslím, že byste měla vyrazit ke svému ošetřujícímu lékaři. Takto přes internet těžko posoudit, co se s vámi přesně děje a hlavně nějak účinně zasáhnout. Určitě to moc neodkládejte, vhodnou medikací lze vaše současné nepříjemné stavy eliminovat. (Ať už se jedná o toxickou psychozu nebo cokoli jiného). Držím palce, ať je to brzy v pořádku. PS: Jen mě napadá - ty léky jste si vysadila sama nebo s vědomím lékaře?