Manžel odjel
Hana
V sobotu manžel odjel do léčebny v Červeném Dvoře a já od včerejška pociťuji hrozný vztek. Na něj na všechny kdo se na tom nějakým způsobem podíleli. Na něj za to, že nedokázal ochránit naší rodinu od těch sraček a byli jsme tomu vystaveni. Našla jsem si psychoterapeuta a na první schůzce se dověděla, že bych mu měla být oporou. Jo to ja vím, jenže teď se ve mě všechno mele, mám zase čekat a věřit a pak zažít zase ty hrůzy, vidět člověka, kterého mám ráda jak je z něj troska, které si přece nemůžu vážit jako manžela. Všichni co ty sračky berou by si měli uvědomit, že ty jejich úlety ty jejich blízký prožívají při plném stavu vědomí a ne sjetý jako oni. Omlouvám se, ale mám vztek.

Odpověděl:
Dobrý den, Hano, první úspěch máte za sebou - manžel zdárně odjel do léčebny. To není málo! Váš vztek je celkem pochopitelný, i když se neubráním otázce: Co jste mohla čekat? Udělala jste dobře, že jste si našla psychoterapeuta. Pokračujte v terapii a soustřeďte se hlavně na to, co VY SAMA chcete. Chcete mu být oporou nebo ne? Je před vámi mnoho cest a vy si musíte vybrat. K tomu využijte terapii. Nejsem si jist, jakou jste čekala odpověď a jestli vás ta moje uspokojí. Nechci zacházet do větší hloubky, protože bych tím zasahoval do práce vašeho terapeuta, a to by vám příliš nepomohlo. Poradna není navíc nejvhodnějším prostředkem terapeutického kontaktu. Přeji vám, abyste si vybrala cestu, po které se vám bude dále kráčet pohodlně. Hodně štěstí. TN