Emil
Moc by mě zajímalo jestli lidé,kteří odpovídaj na tyto dotazy, měli zrušenosti s drogami. Jestli ne, tak jak můžete radit ostatním lidem, když jste to sami nezažili a nevíte jaké to je?!?!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Mezi lidmi, kteří odpovídají do této poradny, jsou zkušení odborníci, kteří mají dlouhou praxi v práci se závislými klienty, potřebné vzdělání a psychoterapeutický výcvik. Někteří z kolegů, kteří odpovídají v této poradně nebo pracují s drogově závislými osobně v různých léčebných zařízeních a kontaktních centrech, si sami prošli závislostí a léčbou ze závislosti. Ovšem je nutno říct, že samotná zkušenost s drogami nestačí k tomu, aby byl člověk schopen efektivně pomáhat závislým. A také nemyslím, že by byla pro pomáhání závislým nezbytně nutná. Pokud je důvodem k napsání Vašeho dotazu nějaká pochybnost nebo nespokojenost s naší poradnou, pojďme se spíše bavit o tom, a ne o našich zkušenostech s drogami. :-)