nikam to nevede
Pacela
Dobry den,nedavno jsem do vasi poradny psala o synovi,ktery si zije zivot,ktery se neslucuje se zivotem nasi rodiny.Nechodi do skoly,ani do prace. Cele dny prospi. Doma nepomaha a v noci casto neni doma. Nejhorsi na tom je, ze temer jiste snupe pervitin a pri jeho vystrizliveni casto ohrozuje zbytek rodiny vcetne jeho mladsi9 a stari20 sestry. Je agresivni,sprosty,nevaha s necim prastit a doufam ze se nedockam toho, ze neprasti nekoho z nas. ASi pred 14 dny jsme mu zamezili pristup domu. Po par dnech prisel s prosikem a sliby. K pani doktorce ktera s takovymi starostmi pomaha sel,ale jen jednou. Pomalu se to vraci tam,kde to bylo. Syna mam rada,ale take ostatni cleny nasi rodiny.Co s tim?

Odpověděl:
Dobrý den, jestli jsem to správně pochopila, tak jste vašeho syna vzali zpátky domů a jeho chování se opět vrací do starých kolejí. Pokud jste synovi stanovili podmínky, za kterých může doma bydlet (léčba, změna chování doma atd.) a on je znovu porušuje, bylo by na mistě se těchto stanovených podmínek držet a synovi dát jasně najevo, že takto s vámi bydlet nemůže. Chápu, že je to pro vás těžká situace, ale to, že mu braní drog a jeho následné chování netolerujete, neznamená, že byste ho neměla ráda. Myslím, že byste měla chránit ostatní členy rodiny i sebe a být důsledná. A platí to, co jsem vám už psala minule - určitě by vám pomohlo, zajít se o tom někam poradit osobně. Ujasnila byste si situaci a získala podporu, kterou určitě potřebujete. Internetová poradna bohužel pro dlouhodobá řešení takovýchto problémů nedává dostatečný prostor. Když, tak napište region a my vám zkusíme doporučit nějaké odborné zařízení, které pomáhá s podobnými problémy, jako je ten váš.