lorry
Dobrý den, před pár dny mi bratr přiznal, že v létě zkoušel peří - ne jednou. Vzhledem k tomu, že hodně kouří marihuanu, nechal se vyhodit z gymnázia rok před maturitou a jeho chování vůči rodičům i okolí se poslední dobou změnilo, rozhodla jsem se situaci začít řešit. Nevím,jak postupovat, abych zjistila, jestli člověk, kterému je 18 fetuje nebo ne. Jak ho donutit k testům. Předem Vám moc děkuju za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, jestli jste ta správná osoba, která by měla rozhodovat, jestli je bratr "feťák", nebo ne. Myslím, že by to s ním spíš měli řešit rodiče. A pokud ho vyhodili ze školy, je pravidelný kuřák marihuany a minimálně jednou se Vám přiznal k pervitinu, není už možná až tak co dokazovat. Důležitý je v tuto chvíli výsledek pro Vás a pro Vaše společné soužití. Bratr asi nebude chtít nic měnit, ani kdybyste mu nakrásně dokázala, že bere denně. Určitě s ním o tom tedy mluvte co nejotevřeněji. Myslím, že testy jsou celkově poměrně nešťastné řešení, natož abyste jimi operovala Vy, jako jeho sestra. Bavte se tedy spíš o tom, jaké jsou následky, jak se chová. A hlavně bych doporučila řešit to i s rodiči, nejen Vy dva mezi sebou, protože tak pravděpodobně stejně ničeho nedosáhnete.