Zavislost!
Pucca
Mili odbornici, potrebuju poradit... Cca 3.roky jsem s prestavkama brala (snupala) pervitin. Na silvestra jsem prestala. Ale pred mesicem jsem to nevydrzela a dala jsem si zas. Kdyz piju, mam strasne chute... Je to normalni? Dekuju :)

Odpověděl: Jana Justinová
Milá Pucco, je to úplně normální. Alkohol je docela klasický spouštěč pro většinu lidí, kteří měli v minulosti problémy s drogami. Např. v léčbě se běžně doporučuje abstinovat od alkholu vůbec a nebo alespoň na nějakou dobu, než si člověk bude více jistý v kramflecích. Alkohol totiž odbourává zábrany. A to co máte hezky rozumově srovnané za střízliva, jde s alkoholem stranou a ke slovu se dostávají potlačené chutě a touhy. Jestli opravdu nechcete brát, zkuste se na nějakou dobu alkoholu vyvarovat, tím myslím třeba na rok, pak to můžete zkusit znovu, snad už budete mít jasněji. Vím že se to lehce řekne, ale daň bude v opačném případě možná dost vysoká, tak si to rozmyslete.