je toho moc
xy
DOBRÝ DEN jsem velmi sylný kuřák marihuany kouřím denně až 2 grami sk.již několik let s malími přestávkami.potřeboval bych radu od zkušeného odborníka který má zkušenosti s nadměrnýmí kuřáky mar.líbí se mi hulit a zároveň mě to štve.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, ze zkušeností s lidmi, kteří na tom jsou a byli podobně jako Vy je čím dál jasnější, že marihuana se léta dost podceňovala a dostat se ze závislosti na ní není žádná legrace. O to spíš pokud jste na tom s přítelkyní stejně. Neexistuje žádný zázračný recept. Ve Vašem případě bude určitě jednou z hlavních věcí vyřešit deprese, a to jak farmaceuticky tak psychoterapií. Pak bude těžké jak zaplnit mezeru, která Vám po marihuaně v životě vznikne a která taky zůstane ve Vašem vztahu, který momentálně žijete ve třech, i s drogou. To všechno je na delší kontakt s odborníkem. Pro začátek alespoň ambulantní. Sám už jste to zkoušel a nevyšlo to, takže další pokusy budou pravděpodobně jen ztráta času. Když tak napište region, můžeme vám zkusit někoho doporučit.