jak dal??
jonna
dobry den, pred tremi mesici jsem poprve vyzkousela pervitn...ale pozdeji jsem zjistla ze to neni nic pro me a ze s tim seknu...byla jse mesic cista ale dneska jsem mela prilezitost a dala si znova...mrzi me to...pripada mi ze jsem se octla v bludnym kruhu a nemuzu z nej ven...prosim poradte mi co mam delat...mam chut skocit z mostu uz nemuzu dal...a na leceni nechci...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je dobře že se ozýváte takhle včas. Není důvod proč sama sebe hned zatracovat, nic není ztracené. Je vidět, že Váš postoj k drogám je celkem jasný, jen ta vůle občas chybí. Nejlepší by bylo podpořit jí občas rozhovorem s nějakým odborníkem. Pokud byste chtěla, napíšu Vám kontakty, jen dejte vědět, kde by to mělo být. Nejde o léčbu jako takovou, spíš prevenci toho, aby se Vám zase nestalo, že si dáte a pak toho budete litovat. Určitě bude třeba vyhnout se situacím a kamarádům, kde víte, že drogy hrozí. A asi se taky zabývat tím, proč je vůbec potřebujete. A v tom by Vám právě mohl odborník pomoci. Třeba by stačilo jen někam párkrát zajít a měla byste sama jasněji.