dcera a drogy?
Karčátko
Dcera mi utekla k příteli, je jí 18, ale má ještě 2 roky školy před sebou. Přiznala se, že zkoušela nějaké drogy, ale teď prý v ničem takovém nejede. Já mám ale přesto strach, že za jejím utěkem není jen láska. Nevím, co mám dělat na koho se obrátit, ta nejistota je hrozná. Poradíte mi? Předem děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, chápu, že je to strašný pocit, když nevíte co se s dcerou děje. Bohužel ale neexistuje žádná cesta, jak ji přinutit vrátit se domů, pokud už jí bylo 18 let. Právně je plnoletá a může si se s vým životem nakládat jak chce. Zkuste s ní komunikovat i tak, když je u přítele a nenaléhat na ni. Snad sama zjistí brzy, že není jednoduché se jen tak z ničeho nic osamostatnit. S dcerou teď asi rychle nic neuděláte, ale Vy byste si určitě zasloužila s někým nestranným si o celé věci popovídat a trochu si ulevit od starostí. Pokud to jen trochu jde, udělejte si čas na návštěvu poradny pro rodiče, psychologa nebo podobného odborníka.