to Jana Justinova (no comment)
naty
diky za odpoved. jsem trotl zapomnela jsem napsat, ze jsem z phy, nejak mi nedoslo, ze sem pisou lidi z cele cr... jinak jo, je to vec kazdeho odbornika, jak si s tim poradim, ale moje vec je to, ze mi jen tak nekdo nesedne a rozhodne bych neco o sobe nerekla nekomu, kdo je mi nesympaticky nebo proste moc profesni... s tim uz jsem se setkala dostkrat...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, tak v tom případě mi možná na moje návrhy napíšete, že tam už jste byla, nebo tam nechcete. Ale to nevadí, zkusíme to. Kdyžtak zkusím vymyslet něco dalšího, i když možnosti taky nejsou nekonečné, protože jak říkám, spousta odborníků nepracuje se závislostmi. Takže tady je několik nabídek: Denní stacionář SANANIM (Janovského 26, Praha 7, 170 00,telefon: 220 803 130), což je léčebné zařízení, ale běžná je i individuální terapie, kdy se s žádnými dalšími "toxíky" nemusíte potkat. Myslím, že pro Vás by to bylo jedno z nejvhodnějších zařízení. Anima - centrum pro terapii závislých a jejich rodin (Apolinářská 4a,Praha 2,tel.: 224 968 238). jde o zařízení pro mláděž, takže byste možná byla na horní věkové hranici, ale s terapií mají bohaté zkušenosti. Prev-centrum - podobné zařízení jako Anima (Meziškolská 1120/2, 169 00 Praha 6,Tel.: 233 355 459) Všechna zařízení jsou bezplatná, ať už na pojišťovnu, nebo jako neziskovky. Můžete si také říct, že chcete jako terapeutku ženu. Napište jestli jste si vybrala, nebo jestli máte úplně jinou představu.