sestra a jeji dcera
pavel da
dobry den delam si velke starosti o svou sestru mam strach ze vse spatne dopadne strasne rad bych ji pomhl ale nevim jak prosim touto cestou o pomoc rad bych vam poslal jeji posledni e-mail ale nevim na jakou adresu presne a zaroven jsem vas chtel poprosit o co nejlepsi odpoved mym jmenem proziva strasne tezke obdobi je sama chci aby si s nekym psala ale na druhou stranu nevim jak dal nechce abych se o jeji situaci nekomu zminoval mam ji moc rad

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejsem si jistá, v jaké situaci a v jakém ohrožení je Vaše sestra. Pokud jde o drogovou problematiku, možná bude lepší, když se pokusíte nám popsat, o co se jedná, z čeho máte obavy. Můžeme Vám poradit, jak s ní komunikovat, co jí říct, jak jí podpořit, ale nemůžeme na její e-mail odpovídat za Vás. Pokud máte za to, že k vysvětlení situace je potřeba, abychom věděli, co Vám v e-mailu psala, můžete pasáž z mailu nakopírovat do textu dotazu v této webové poradně do skryté poznámky. Zatím přeji hodně štěstí a pokud budete mít zájem, tak samozřejmě znovu napište.