Re:varenie
nali
Dobry den, preco sa na to pytam? No, ono je to trochu viac zlozitejsie. Moj byvaly "priatel" sa ma snazi uz skoro rok fyzicky zlikvidovat, viackrat ma zbil, rozbil mi auto, dvere do bytu, napadal otca, mojich znamych atd. Je na neho podanych 5 trestnych oznameni, pravdaze u nas na Slovensku zakon chrani hajzlov a obete si musia pomoct sami. Pytala som sa preto, lebo ked viem, co ma dotycny v sebe, viem sa pripravit na to co pride. Predtym ked sme boli spolu, som si uz pripadala ako detektor, vedela som skoro presne zistit, ake kombinacie drog ma v sebe. Ked je cisty je pokoj, len ked je nafetovany, ma nejaku utkvelu predstavu, ze ma musi minimalne zbit. Policia mi (po mojich skusenostiach) nepomoze. V noci, ked mi zase prisiel nieco rozbit, tak sa pod oknom dohadovali s "kamaratmi" ze idu nieco uvarit, a ked inak nie, tak aj na lyzicke. Nebezpecny je vtedy, ked ma v sebe kombinaciu liekov (najma s hypnogenom). Bere snad vsetko (opiaty - tramal, tramadol a dalsie, vari makovice, anxiolitika, piko, lysohlavky, alkohol atd). Heroin u nas predtym nebol, tak dufam,ze to nebol on, lebo to mi pripada ako vstupenka do hrobu. Tak len na vysvetlenie. A nebojte, ja som cista :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Vidím, že jste v obtížné situaci. Podle toho, co popisujete, ale nejsem úplně schopná odhadnout, o jakou drogu by se mohlo jednat, je možné, že se jedná o heroin, ale také se může jednat i jinou drogu aplikovanou injekčně nebo o výrobu drogy. Bohužel Vám asi takto přes internet v řešení situace s ex-přítelem moc nepomohu. Mohu Vám nabídnout kontakt na slovenskou organizaci, která se zabývá pomocí obětem trestné činnosti - mohli by Vám poskytnout více informací a také podporu, kterou potřebujete. http://www.pomocobetiam.sk/ Zatím přeji hodně štěstí a doufám, že se situace brzy uklidní.