Poraďte
Monty
Mám dotaz,nachází se někde blízko České Třebové nebo Ústí nad Orlicí nějaká protidrogová poradna? Jestli ano, uveďte prosím kde. Potkal jsem jednu holčinu, která chce zkoncovat s fetem a ráda by si o tom promluvila s odborníkem a neví, kde ho hledat. Dík za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, souhlasím s nápadem promluvit si s odborníkem. Vypsal jsem Vám kontakt na dvě centra, na která se může Vaše kamarádka obrátit. Nejbližší jsou, jak jsem se díval, v Pardubicích a Hradci Králové. Nejlepší by bylo zavolat a domluvit si konzultaci. Štěpán Veis Pardubice, Kontektní centrum Laxus Kontaktní centrum Češkova 2701 (vchod z ul. Demokratické mládeže), telefon: 466 265 207 Hradec Králové, Kontaktní centrum Laxus o.s. Kontaktní centrum Pospíšilova tř. 698, Hradec Králové, 500 03 telefon: 495 513 977