No comment
naty
Dobry den, mam vseho pokrk. Je mi 20 a asi od 16ti jsem chvilema zila na ulici a stridave brala a nebrala. Nejdyl bylo asi trictvrte roku herak, pak po pauze ruzne leky s alkoholem... Snazim se nejak normalne zit, ale moc mi to nejde, i kdyz okoli o nicem nevi. Nepripadam si jako zadny fetak, ale normalni to asi taky nebude. Nevim, co mam delat nebo kam zajit. Bez nejakych chemii nebo berle ve sporadanym zivote zit nedokazu a utikam alespon na ulici. Ted uz se mi zase rozjizdi prasky. Chtela jsem uniknout heraku a tak denne zlikviduju pul baleni prasku. Do zadnyho centra pro toxiky nechci, ale zadnou dobrou psycholozku na pojistovnu neznam. Nejsem totiz zrovna konvencni, vdecny a komunikativni typ. Muzete mi dat nejaky kontakt? Diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pro odborníka nemusíte být ani konvenční ani vděčná, to je jeho nebo její věc, jak si s tím poradí. Určitě by jste si zasloužila dobrou péči, za to čím vším jste v životě prošla a ještě procházíte. Měl by to být ale někdo, kdo je také zvyklý pracovat se závislostmi, což není každý psycholog. Terapii poskytují i psychiatři, kteří kromě toho mohou dobře zamedikovat a předejít tak Vašim pokusům o samoléčbu, ať už drogami nebo léky. Ráda se Vám pokusím nabídnout nějaké kontakty, jen musíte napsat, kde by to mělo být.