dotaz č. 141609, 244602
j
Zdravím paní Orlíková, opět moc děkuji za Vaši odpověď :-) S tím bydlením máte pravdu, nebylo by rozumné- alespoň ne teď. Připadalo by v úvahu například po pár měsících, kdy by testy byly negativní. Odbornou pomoc bych do podmínek zařadila také, jsme z Prahy 5,6. Byla bych vám vděčná za jakékoliv kontakty na odborníky. Občas má člověk pocit, že vše zvládne sám, ale pomoc je asi v tomto případě minimálně dobrá. Mohla bych se jenom zeptat, jak konzultace probíhají- zda tam klient chodí sám, jestli je ve skupině, či individuálně, jak dlouho trvají, jak často? Děkuji, hezký den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď. Posílám Vám kontakt na zařízení, které by bylo v této situaci ideální - poskytují ambulantní léčbu. Nejlepší bude, když si přítel domluví konzultaci a dozví se potřebné informace o průběhu léčby. Je možné tam docházet ambulantně na individuální konzultace na základě domluvy s terapeutem, ale také nabízejí tříměsíční léčebný program, kdy tam klienti dochází každý den a absolvují skupinovou terapii a další aktivity (spát chodí domů a víkendy tráví také doma, je to tedy jiný model než léčba v léčebně). Poskytují i poradenství rodinám a blízkým drogově závislých, je tedy možné, abyste konzultace využila také. Držím palce Vám i příteli. A to bydlení bych skutečně raději o pár msíců odložila, to máte pravdu. Denní stacionář 170 00 Praha 7, Janovského 26 Tel.: +420 220 803 130,+420 220 800 041,Mobil: 605 212 175 Fax.: +420 266 710 489 E-mail: stacionar@sananim.cz Více informace najdete tady www.sananim.cz/fcilities.php?id=9