co se stalo?
renata
Dobrý den, dceři je 16 let a víme, že hulí trávu.Chodili jsme k psychologovi, na trapie, vyzkoušeli jsme všechno možné. Dcera žádný problém nevidí, chce takhle žít ,je spokojená. O nic nemá zájem, stěží se dostala do prváku ale ze školy ji vyloučili, protože tam vůbec nechodí. Navíc jsem zjistila, že se mi doma ztrácí peníze. Dcera chodí se starším klukem, který je na pervitinu. I u holky jsem našla psaníčko. Už nevím kam se obrátit. Chtěla bych dceru poslat na léčení ale nevím jak postupovat. Děkuji

Odpověděl: Olina Kudová
Dobrý den, bohužel není možné takhle na dálku rozpoznat, co se u vás v rodině děje, a napsat konkrétní řešení. Situace by rozhodně vyžadovala návštěvu psychologa zaměřeného na rodinnou terapii. Netuším, jakou péči jste absolvovali, jaké služby Vám byly nabídnuty, u jak specializovaného psychologa jste byli apod. V každém případě bude potřeba, abyste se nevzdávali a osobně navštívili odborníka, nejlépe pedagogicko-psychologickou poradnu, poradnu pro rodiče, či jiné centrum. Počítejte s tím, že bude potřeba řešit celou situaci komplexně, tzn. se zaměřením na fungování celé rodiny. Nucenou hospitalizaci v léčebně nechte spíše až jako velmi krajní řešení. Optimální je, pokud se mohou zapojit oba rodiče. Záleží na tom, odkud jste a jaké jsou v okolí Vašeho bydliště možnosti. Kontakty najdete v levém menu v rubrice Kontakty. Pokud neuspějete, ozvěte se a něco najdeme. Přeji Vám hodně štěstí a trpělivosti! Olina Kudová