AD v kombinaci s extazi kokainem a alkoholem
mik
Dobrý den, jsem studentem VS v Praze a po určitých problémech se svým psychickým stavem, které se umocnili při studiu mě lékař předepsal AD - Coaxil. S vědomím toho, že se na tato AD dá mírně pít jsem si sám řekl, že doktoři vždy přehánějí a po tom co mi začalo být lépe jsem začal žít hodně krušnej život. Téměř půl roku jsem chodil pravidelně - cca. každých 14. den na párty kde jsem užíval extázi, kokain, marihuanu, alkohol. Pil jsem docela dost i přes týden. Taky marihuanu jsem téměř každý druhý den užíval. Jelikož jsem měl velký životní cíl, za kterým sem šel nepřicházely žádné problémy. V červnu jsem složil státní zkoušku a pak to začalo. Netrpím sice depresemi jako předtím, ale nechce se mi nic dělat. Přestal jsem chodit na párty - připadám si, že se nemůžu zařadit do společnosti. Neustále o sobě přemýšlím a to mě brání v rozvoji. Přes léto jsem vysadil drogy, ale o to víc pil. Pak mi lékař vystrašil, že jsem se asi pomát, když na AD jsem takhle řádil a řekl, že mi to mohlo vážně poškodit trvale mozek. Nevíte jestli se to dá nějak zjistit zda-li mám poškozenej mozek? Děkuju za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to by šlo zjistit jedině na EEG, které Vám ale asi jen tak pro nic za nic neudělají. To mluvíme o poškození mozku, jako orgánu. Druhou věcí je psychika, kterou jste si mohl také dost pochroumat a to se ukáže teprve časem. V každém případě to co jste kombinoval je samo o sobě dost a ještě k tomu antidepresiva, to je velká zátěž na psychiku. Být Vámi přestala bych se na chvíli zabývat chemickými a mechanickými reakcemi Vašeho těla a spíš bych si všímala toho, proč vůbec máte potřebu takhle se ničit, co Vám v životě schází. Víc než všemožné koktejly by Vám prospěla psychoterapie.