test na drogy -prosím spěchá
Petronella
Dobrý den, v pátek dopoledne mě čeká test, jestli jsem užila pervitin. Já jsem ho bohužel užila (ještě k tomu hodně kvalitní, 100% čistý bez žádných nežádoucích příměsí) a to: v sobotu ráno dvě lajny, odpoledne dvě lajny, pak v neděli ráno dvě, v pondělí ráno dvě, v pondělí odpoledne dvě a poslední dvě čáry jsem si dala včera kolem půl šesté večer. Do toho jsem v sobotu pila alkohol, měla jsem pár diazepamů a stilnoxů, i přes to jsem ještě od soboty nespala. Nevím jestli mi ten test budou dělat z moči nebo z krve, ale jde mi o hodně. Tak se ptám jak asi dopadnu? Když v krvi říkáte že je to tři dny, moč bych možná mohla podstrčit, protože předpokládám, že kelímek mi držet nebudou až budu močit ale jak to může klapnout s tou krví? Před touhle šílenou jízdou jsem byla 14 dní čistá a před tím jsem brala zhruba 2 krát týdně, ale mezi tím třeba tejden nebo deset dní pauza, jak kdy. Nikdy ne jehlou, vždycky nosem. Můžete mi prosím napsat rychlou odpověd jak ty testy asi dopadnou a jak to probíhá a u jakého doktora??? Omlouvám se za ten chaos ale snad mi trochu rozumíte na co se ptám. Děkuji moc, nashledanou.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nemám tušení, jaké testy Vám budou dělat a kde - to záleží na tom, kdo po Vás ty testy chce a kdo ty testy zařizuje. Je možné je nechat provést u lékaře, v laboratoři nebo orientačními testy z moči doma. Obvykle se testy na drogy provádějí z moči a po tomhle úletu není šance, že by byl test z moči negativní. To, zda se pokusíte test obelstít, je samozřejmě na Vás, ale pokud bude test prováděný u lékaře nebo v laboratoři, tak si nejsem jistá, zda se Vám to podaří - dost často si dávají dost velký pozor na to, aby se nikomu podstrčení cizí moči nepovedlo a Váš předpoklad, že nikdo nebude u toho, až budete močit, nemusí být správný. Pokud bude test provedený z krve, což je méně pravděpodobné, tak je jistá šance, že bude negativní, ale ani tam se na to nedá spolehnout, protože v době, kdy by Vám test dělali, to nebudou ani tři dny od posledního užití. To, jestli berete jehlou nebo ne, nemá na výsledek testu vliv. Vzhledem k tomu, že jste brala nepřetržitě několik dní, není ani moc důležitá informace, že jste byla předtím 14 dní čistá. Kombinace s ostatními látkami nemá v tomto případě také na výsledek testu vliv. Stručně řečeno - je docela pravděpodobné, že ty testy budou pozitivní. Chápu, že s tím budete mít nějaké trable, ale obávám se, že se s tím nedá nic jiného dělat než se na to připravit nebo doufat v zázrak. Taky mě napadá, že by bylo možná na místě přemýšlet o tom, zda Vám ty trable za to skutečně stojí. Přeji hodně štěstí a zkuste být na sebe opatrnější.