...
sofia.x
Dobrý den.Děkuji za potřebnou odpověd na můj dotaz.Je pravda,že právě ty momenty,kdy mě přepadá ta neodbytná touha a vzrušení při pomyšlení na bílou čáru na stole,nebo při jakémkoli setkání s lidmi,které si s tímto spojím, přicházejí a přijdou,i když mám všechno sebelíp srovnané.Jsem z Kadaně /Chomutov/.Budu Vám vděčná za kontakt na někoho z okolí,na koho bych se mohla obrátit.Předem díky za pomoc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám adresy a telefony na kontaktní centra pro lidi, co mají / měli problémy s drogami ve Vašem regionu. Jsou to ambulantní zařízení, kam můžete přijít i anonymně. Nejlepší by bylo, pokud byste tam zavolala a domluvila si nějakou konzultaci, abyste mohla všechno v klidu probrat. Přeji Vám hodně štěstí a když byste potřebovala, tak zase napište. Držím palce. Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kadaň Hálkova 224, Chomutov, 430 01 telefon: 474 652 030 Jan Hudák http://www.os-svetlo.net Kontaktní centrum, o. s. Světlo Kadan Klášterecká 1720, Kadaň, 432 01 telefon: 474 335 347 Lucie Halouzková http://www.os-svetlo.cz Kontaktní centrum Jilemnického 1929, Most, 434 01 telefon: 476 104 877 fax: 476 104 877 Karel Komárek, DiS. http://www.kcentrum.com Kontaktní centrum Schody Chelčického náměstí 202, Žatec, 438 01 telefon: 415 710 514 Pavel Bartošek http://www.kcentrumzatec.estranky.cz