co s tim?
Pacela
Muj temer 19ti lety syn pravdepodobne snupe pervitin.Leceni odmita,problem si nepripousti. Je agresivni,ohrozuje celou nasi rodinu. Zamezila jsem mu nekontrolovatelny pristup domu, protoze jeho chovani tezce nese me manzelstvi,ale hlavne jeho dve sestry. Srdce me boli a nevim co delat abych mu pomohla, a zaroven tim neublizovala ostatnim clenum nasi rodiny. Dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, vaše situace opravdu není jednoduchá, ale myslím, že za současného stavu jste udělala, i s ohledem na rodinu, to, co bylo třeba. Pokud si váš syn problémy nepřipustí, nemá ani důvod je řešit. A to, že jste mu omezila přístup do domácnosti, pro něj může být signálem, že jeho braní pervitinu má i své negativní dopady. Myslím, že by vám mohlo pomoci zajít si někam o problémech popovídat osobně a probrat, jak se k synovi dále chovat a co dělat pro to, aby vám i vaší rodině jeho chování ubližovalo pokud možno co nejméně a jak ho motivovat k nějaké změně. Když napíšete odkud jste, zkusím vám doporučit odborné zařízení, které se zabývá poradenstvím pro rodiče závislých. Bohužel, prostřednicvím internetové poradny se takto závažné problémy moc řešit nedají. A ještě mě napadá - pokud váš syn bude agresivní a bude vás fyzicky ohrožovat, neváhala bych volat policii. Přeji hodně sil.