drogy
tanja
dobry den mam problem muj znamy asi bere drogy mel krece zrychleny tep spatne se mu dychalo a ma silne deprese strasne se klepe a uz to trva 12 hodin mam o nej strach prosim jak mu mam pomoct nevim jestli to je nervoveho puvodu nebo abstak -a nebo predavkovanim,a tvrdi mi ze nic nebere ale ja tomu moc neverim travu si obcas da ale onicem jinym nevim predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nevím, z čeho usuzujete, že Váš známý bere drogy, pokud tvrdí, že žádné nebere a také nedokážu takto přes internet posoudit, o jaké potíže se jedná - příznaky by mohly odpovídat abstinečnímu syndromu, předávkování, ale i také nějakým úplně jiným, s drogami nesouvisejícím, zdravotním potížím. Pokud tyto potíže nějak souvisí s drogami, tak jistě ne s trávou, která fyzickou závislost nezpůsobuje (a tedy ani odkvykací stav). Mohlo by to souviset buď s opiáty (heroin) nebo benzodiazepiny (léka jako npař. Diazepam, Lexaurin), popř. by se mohlo jednat o abstineční příznaky při závislosti na alkoholu... Vzhledem k tomu, že o vašem známém nemám žádné konkrétní informace a nemůžu posoudit závažnost situace, nemohu Vám dát jinou odpověď, než abyste při přetrvávajících problémech zavolali záchranku nebo dopravili kamaráda k lékaři.