Testování na THC
login
Jakým způsobem a kde mohu u 15-letého syna získat komplexní výsledky na testování zda užívá THC? Je vhodné přijít napoprve k Vám se synem nebo samostatně? Děkuji předem za reakci.

Odpověděl:
Dobrý den, testy na THC se dají koupit v některých lékárnách a syna můžete otestovat doma. Popravdě řečeno bych však tuto možnost volil až jako krajní variantu. Především - musíte být rozhodnut, co uděláte, bude-li test pozitivní, ale i bude-li negativní a s vaším postojem by měl být předem seznámen i váš syn. Dokud v tom nebudete mít jasno, platí pravidlo: "Nehledejte, co nechcete najít". Testování je vždycky prubířským kamenem důvěrného vztahu. Vyhledat odbornou pomoc je rozhodně dobrý nápad. Podle Vašeho dotazu dedukuji, že jste z Prahy, doporučuji tedy navštívit Poradnu pro rodiče v Café Therapy; Školská 30; Praha 1. Vede ji Mgr. Štěpánka Čtrnáctá, tel: 739 268 527; 284 824 234. Po telefonické konzultaci se můžete sám rozhodnout, zda jí navštívíte sám nebo rovnou se synem. Dále doporučuji stránky www.odrogach.cz - portál pro rodiče, kde naleznete spoustu informací a případně i jiné kontakty. Hodně zdaru! TN