odvolani na vyskyt drog
pavel
Dobrý den,moc bych vás prosil o radu.Mým problémem je,že jsem užil před 5 dny marihuanu a hlasil jsem se k policii a brali mi moč na rozbor jestli nemám nv moč vyskytující se nějakou drogu...nejspíš mi teda na to určitě příjdou,Zakouřil jsem si asi potřetí v živozě a byla to moje blbost a moc toho lituji...vždy jsem chtěl být policista a ted se mi vše hroutí před očima a za vše si můžu sám.Chci se zeptat když příští týden příjdou výsledky a budu pozitivní tak jestli se jde na to nějakým způsobem odvolat a nebo jak pokračovat a co bych mohl udělat nejlíp abych mohl pokračovat v tomto povolání.Děkuji za jakoukoliv odpověd či radu.

Odpověděl:
Dobrý den, obávám se, že výsledek vašeho testu bude skutečně pozitivní, pokud vám test dělali do pěti dnů po užití THC. A předpokládala bych, že s pozitivním výsledkem vás k policii nevezmou, ačkoli se u vás jedná o ojedinělé experimenty. Nedokážu odhadnout, zda toto rozhodnutí Policie bude definitivní, či za nějakou dobu se budete moci hlásit znovu, to se budete muset zeptat přímo tam. No, chápu, že jste rozladěný, ale člověk by měl dopředu vážit možné důsledky toho, co dělá. Tak snad to v budoucnu vyjde lépe. PS: Nějaké právní důsledky by pozitivní výsledek testu mít neměl, protože samotné užití drog trestným činem není.