Kakamílek
Dobrý den. Má velice dobrá kamarádka je už asi rok na pervitinu...šňupání, téměř každý den. Myslí si, že je v pohodě, že závislá není, tak si nedělám iluze, že by se mi podařilo přesvědčit jí, aby přestala. Tak jsem se alespoň chtěla zeptat, na co je potřeba dát si pozor, po jaké době trvalého užívání to může nenávratně poškodit zdraví a pod. Díky.

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že si o kamarádku děláte starosti. Rok téměř každodenního užívání pervitinu není zas až taková legrace. Ale máte úplnou pravdu v tom, že pokud to sama kamarádka jako problém nevnímá, těžko ji aktuálně k nějaké změně přesvědčovat. Ony ty problémy sice dříve či později dorazí, ale to by teď kamarádka nepochybně slyšet nechtěla. Pokud se týká případných rizik užívání pervitinu, koukněte na rubriku "Stimulační drogy - pervitin" na těchto stránkách. Je tam poměrně dost informací, které se eventuelně můžete pokusit zprostředkovat kamarádce. A kdyby jste se ještě potřeboval něco k tomu dozeptat, tak zase napište. Zatím držím palce.