pervitin
j.jances
Dobry den.U mojeho 15ti leteho syna bylo zjištěno že bere pervitin.Byly jsme s nim v poradně.Tuto drogu měl 4krat.Je sice domluveny na terapii ale mě by zajimalo,jestli existuje nějaky domaci test.Jestli ano,kde ho mužu zakoupit a kolik stoji.Děkuji Jana

Odpověděl:
Dobrý den, orientační testy z moči se prodávají ve větších lékárnách, stojí kolem 100,- Kč. Jen bych chtěla upozornit, že toto domácí testování má svá úskalí, každopádně je poměrně výrazným zásahem do vztahu a vzájemné důvěry. Testování vypadá jako jednoduché řešení složitého problému, ale zdaleka tomu tak nemusí být. Pokud je syn domluvený, že bude docházet na terapii, zkusila bych se spíše zaměřit na jeho chování a fungování doma a ve škole a snažila se s ním otevřeně komunikovat. Než k testování přistoupíte, bylo by dobré to ještě probrat v poradně, kterou jste společně navštívili. Hodně štěstí.