Bezpečný způsob užití Šalvěje Divotvorné
Cofin
Dobrý den Koupil jsem si extrakt Šalvěje Divotvorné(10g). Potřeboval bych vědět,jaké množství mohu ústně posřít,abych dosáhl psychedelického a pozitivního pocitu,přitom však bezpečného pro mě i mého "ochránce".Ostatní podrobnosti snad znám.Jen u toho množství si nejsem jist. Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, obávám se, že Vám nejsem schopný poradit jaké množství šalvěje divotvorné byste měl užít, abyste dosáhl Vámi požadovaného účinku. Každopádně Vás musím upozornit na rizika, která se vážou s užíváním přírodních drog jako je například šalvěj. Vzhledem k tomu, že se jedná o bylinu, nemůžete si být jistý, jakou koncentraci aktivní látky ta která bylina obsahuje. Může se to kus od kusu velmi lišit. Zároveň je u přírodních drog s psychedickým účinkem těžké předpovídat, jak bude vaše mysl na drogu reagovat. Váš dotaz svědčí o tom, že jste už pravděpodobně rozhodnut podniknout s šalvějí experiment. Pokud budete šalvěj kouřit, doporučuji Vám začít s malou dávkou, a pozorovat co se bude dít. Účinek by měl rychle nastoupit a také rychle odeznít (v řádu několika minut). Pokud ovládáte angličtinu, je vcelku vyčerpávající informace o šalvěji divotvorné na internetu v anglické Wikipedii pod heslem Salvia divinorum nebo na www.biotox.cz. A co se týče Vašeho "ochránce", jedná se o přítele, nebo spirituální bytost? Pokud je to Váš přítel, který na Vás bude po dobu intoxikace šalvějí dohlížet, tak Vám mohu říci, že je to dobré rozhodnutí. Pokdud budete mít další dotazy, obraťe se na nás. Štěpán Veis