odpoved
radek
Bohužel jsem to nevydržel a právě si dal i kdyz jen drobek pervitinu,né pro to že bych tzchtěl ale pro tu bolest ledvina zad!!budu se lečit jak mi radate,stydím se že jako chlap otecd rodiny jsem nevydržel!!nejsem a nestojím o lítostjsem skrátka srab co nic nevydrží!!! Prosím Vás dejte mi na někoho kontakt!!zda je to mozné?!jestli vy snad sama v tom u míte poradit a dostat mě stéhle sračky ?!omlouvám se ale jinak se tomu nedá nazvat než vázně sračka.nic dobrého mi to již nedáva než jen tlumí bolest k terou mám!! važně nejde mi oto to brát že bych se cítil jako pred tím,vzal jsem si půlku zlajny a bolest není taková,jestli mi můžete pomoci Prosím Pomoste mi Já nechci přijít o své dvě děti a ženu,nejsem daleko abych o vše přišel!!pomoc te mi a nějak mi s tím dejte vědět, myslím to vázně chci stím skončit,jsem z plzně děkuji vám

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, z důvodů dodržení anonymity a Vaší ochrany Vám odpovídáme touto cestou a Vaše tel. číslo i celé jméno jsme z dotazu smazali (to jen abyste věděl, proč se Vám nikdo neozval na telefon). Je škoda, že jste nevydržel abstinovat, ale na druhou stranu máte velkou odvahu hned si to přiznat a něco s tím dělat. Přestat s drogami není vůbec jednoduché a nechat si v tom pomoct je určitě to nejlepší co můžete udělat. Naše organizace sídlí v Praze, takže Vás spíš odkážu na kolegy. V Plzni je několik oragnizací které se drogovou problematikou zabývají. Můžete se objednat např. do K-centra na adrese Havířská 11, Plzeň, 301 00, telefon: 377 421 034, nebo do AT ambulance, Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10, telefon: 377 103 157. Zároveň by bylo dobré se somatickým lékařem řešit bolesti, kvůli kterým jste si dal. Pokud by Vám žádný z navržených kontaktů nevyhovoval, dejte vědět, zkusíme vymyslet něco jiného. Jinak přeji hodně odvahy a trpělivosti! S pozdravem Jana Justinová