Doba thc v těle
Lajosch
Dobrý den. Hlásím se k policii a řekli mi že musím podstoupit testy tzv. zákazané látky. Nevíte jestli testují krev i moč nebo jen krev? A Najdou mi nějaké stopy thc když sem občasný kuřák(tak max 4 jointy do měsíce) a poslední joint sem měl před třemi dny. A za jak dlouho budu beze stop? Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, to, jaký typ testů používá policie u vstupních prohlídek, bohužel nevím. Ale testy na prokázání užití drog se zpravidla dělají z moči. Z moči jsou metabolity THC zjistitelné do 30 dnů od posledního užití, ve výjímečných případech i déle. Při občasném užívání se negativizují zpravidla do 14 dnů. Tato doba závisí na délce a intezitě předchozího užívání, takže na vašem místě bych počítala těch 14 dnů. Jinak, abyste byl v klidu, můžete si orientační test z moči na THC udělat i sám, prodávají se ve větších lékárnách. Z krve je doba detekce užití THC kratší - při intezivním užívání 14 dní, při občasné 1 týden až 10 dní. Opět závisí na délce a intezitě předchozího užívání.