Jak dlouho??
Berušenka
Ahojík.. chtěla jsem se zeptat,jak dlouho, we mě wydrží droga.. přesněji pervitin. Neberu ho pořád.. třeba jen w pátek. Naposledy jsem měla před dwěma týdny..je také možné, dostat to ze sebe sama? Jako např. marihuanu mlékem, apod. Byla bych moc ráda, kdyby ste mi daly wědět, třeba na e-mail. A Když to budu brát prawidelně, každý wýkend. Testy mi dělají jen z moči, ne z krwne. Děkuji moc.

Odpověděl:
Dobrý den, pervitin lze z moči zjistit až 21 dní, při občasném užívání zhruba jeden týden. Takže v případě, že budete brát každý víkend, testy pravděpodobně budou pozitivní. Po 14 dnech by měl být test negativní. Tuto dobu sama ovlivnit nemůžete a už vůbec ne pitím mléka. Doporučovala bych vám, kouknout do rubriky stimulační drogy - pervitin na těchto stránkách. Mimo informací o testování se tam dočtete i jiné zajímavé věci, které by se vám mohly sejít. Jinak bohužel na e-maily tazatelům neodpovídáme, fungujeme jako webová poradna.